TSAC Oferall wie zijn wij?

Even voorstellen

Hallo! Wij zijn het stuntteam de Oferall. Wij zijn een onderdeel van de Twentse Studenten Alpen Club (TSAC), wat er op neer komt dat wij studenten aan de UT zijn en in onze vrije tijd klimmen en alpineren. De ervaringen die wij hierbij op doen kunnen wij weer gebruiken bij het organiseren van activiteiten op hoogte.

Ons team bestaat uit pakweg 8 man exclusief de helpers vanuit de vereniging. Elk jaar wisselen er weer een paar leden door waardoor we altijd een leuke mix hebben van enthousiaste nieuwe leden en ervaren oude rotten.

Naast dat wij het erg leuk vinden om te doen gaan de opbrengsten naar onze klimvereniging, de TSAC. De opbrengsten die wij verdienen met de acties van de Oferall zorgen ervoor dat wij klimweekenden voor onze vereniging kunnen bekostigen.

U steunt dus direct onze sportvereniging en maakt het uitoefenen van onze sport mogelijk!

Stuur ons een E-mail

Voor de website van de tsac klik hier

Voor onze facebook pagina

2012-2015