Wat je wel kan doen tijdens de dies maar niet tijdens het verjaardagsfeestje van je neefje (9)

Morgen is het zo ver: gave kostuums, dronken willekeurige gebouwen in klimmen, shirtless rondlopen,delen van de avond die je liever vergeet en dingen die je voor altijd zal blijven herinneren.

Ik heb het natuurlijk over de Dies. Dit jaar is de Dies éxtra bijzonder, het is namelijk een lustrumjaar. Dat het een lustrumjaar is hebben we natuurlijk al gemerkt, er zijn vele activiteiten georganiseerd door de commissie. De dies wordt echter door het bestuur georganiseerd, en we zijn allen ontzettend benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt! Een klein tipje van de sluier is al opgelicht; we gaan Klimmen in Twenth’ en er komt een gastoptreden bij het feest. De rest kunnen we enkel gissen… Maar, hoe bereid je je voor op iets onbekends? En, wat doe je aan? PubliCie. helpt je graag een handje ;)

Hier is: wat je wel kan doen tijdens de dies, maar niet tijdens het verjaardagsfeestje van je neefje (9)

• Adtje fust
  • Onopvallend de augurkjes uit de salami eten
  • Zonder shirt rondlopen
  • Een rondje bier halen (Misschien willen de vriendjes van je neefje ook wat!)
  • De kring doorbreken
  • Een stripper uitnodigen
  • Je shirt uitdoen
  • Stiekem roddelen over je niet-aanwezige familieleden!
  • Keihard ‘Houd Je Bek en Flash Me!’ schreeuwen (lees: meezingen)
  • Je over-the-top kleden als rock-artiest
  • Uit het niets oerklanken maken
  • Vragen of de DJ (jouw tante?) een lomp studentenhitje opzet
  • Andermans shirt uit doen
  • Je tante (Truus!) beklimmen
  • Heb ik ‘Je shirt uit doen’ al in dit lijstje gezet? Nee? Niet? Bij deze.
  • Onverschillig toekijken hoe de vlag(getjes) meegenomen worden