Lidmaatschap

Lid worden

Per jaar zijn er twee mogelijkheden om lid te worden van de TSAC. Direct na de Kick In zijn er vier open avonden en in februari zijn er weer vier open avonden. Tijdens deze avonden kunnen geïnteresseerden komen klimmen in SC 3 en zijn inschrijfformulieren aanwezig. De enige uitzondering op dat er 2 mogelijkheden zijn om lid te worden is als je je KVB-IT al hebt gehaald. In dit geval kan je op elk moment in het jaar lid worden. Stuur hiervoor, en voor andere vragen, een mailtje naar secretaris@tsac.alpenclub.nl.

De opendagen worden gehouden na de Kick In in SC3 van het portcentrum en je kan gewoon binnen lopen zonder dat je je hoeft aan te melden. De precieze data volgen nog, houd deze website of de Instagram in de gaten!

Lidmaatschap van TSAC kost 30 euro per jaar, en voor buitenleden (geen UT of Saxion studenten) 40 euro per jaar. Daarnaast betalen nieuwe leden eenmalig 30 euro aan entreekosten. Om lid te zijn van een sportvereniging op de UT moet je ook in het bezit zijn van een UnionCard/CampusCard. Overige tarieven vind je op de tarievenlijst.

UnionCard

Om een UnionCard als UT student aan te schaffen ga je naar DMS. Nadat je hebt ingelogd kun je via "aanbod" een UnionCard aanschaffen en dan doorloop je de stappen om te betalen. De UnionCard wordt vervolgens als product op je collegekaart gezet.

Saxion studenten kunnen bij de studentenbalie in het hoofdgebouw een CampusCard aanschaffen.

Opleidingen

Als nieuw lid krijg je direct opleiding om te leren zekeren. Daarna kun je zelfstandig klimmen in de zaal. Zie de opleidingen pagina voor meer informatie.

Literatuur

De TSAC bezit een uitgebreide klimgerelateerde literatuur. Zowel topo´s als spannende boeken en maandelijks nieuwe tijdschriften. Alle TSAC leden kunnen deze gratis lenen, kijk dus eens in de kast.

Materiaaluitleen

De TSAC bezit een heleboel klimmateriaal dat leden gratis kunnen lenen als ze op op klimvakantie of klimweekend gaan. Denk aan helmen, setjes, carabiners, maar ook ijsboren en pickels.

Weekendsubsidie

De TSAC organiseert ongeveer 14 verenigingsweekenden per jaar, waarop iedereen mee kan klimmen. Voor deze weekenden krijg je als TSAC lid korting in de vorm van weekendsubsidie. Dit kan wel oplopen tot 15 euro per klimdag!

Uitschrijven

Als je geen lid meer wilt zijn van TSAC dien je je voor 1 december van het huidige kalenderjaar af te melden, anders betaal je weer contributie voor het volgende kalenderjaar. Afmelden kan door een mail te sturen naar secretaris@tsac.alpenclub.nl.

(Pagina gewijzigd op .)