Bestuur 2023: 'Sky above, earth below'

v.l.n.r. : Sijmon, Dylan, Davey, Vera, Lotte, Meike, Saro

Voorzitter - Sijmon Knol

Beste klim-/buitenfanaten,

Ik ben Sijmon en ik ben voorzitter van het 44e bestuur van TSAC. Ik klim nu anderhalf jaar. Ik ben begonnen bij Cube en ben inmiddels ook bezig met buitenklimmen.

Ik kijk er naar uit om met jullie allemaal te gaan klimmen en jullie allemaal te zien bij de leuke activiteiten die TSAC organiseert.

Zie jullie snel.

Vicevoorzitter & Weekend Commissaris - Davey Tiebosch

Hoi, Ik ben Davey,

Ik studeer Industrial Design Engineering en ik ben vorig jaar bij TSAC begonnen met sportklimmen. Ik boulder al een jaartje langer dan dat. Ik ben dus regelmatig te vinden in de cube of de zaalavond.

Ik hoop jullie te zien op een van de gave activiteiten dit jaar! Groetjes

Secretaris - Dylan Bruggeman

Hallo allemaal, ik ben Dylan Bruggeman en ik ben de secretaris van het 44e bestuur van TSAC.
Ik ben de afgelopen twee en een half jaar aan het klimmen geweest en heb gemerkt dat het echt genieten is. Daarnaast ben ik ook erg geïnteresseerd in lucht- en ruimtevaart en technologie, en studeer momenteel mechatronica. Dit is iets waar ik in verder wil.
Ik heb er erg veel zin in en kijk uit naar het komende bestuursjaar en om met jullie allemaal te gaan klimmen.

Penningmeester - Saro Scafidi

Hallo, ik ben Saro Scafidi en ik ben blij penningmeester te zijn van het 44e bestuur van TSAC.
Ongeveer twee jaar geleden ben ik begonnen met klimmen. Mijn hobby's naast klimmen zijn scouting, waarbij ik leider ben van 25 scouts, duiken en accordeon spelen. Als je rond 18:00 bij de groene piramides bent hoor je het misschien wel :).
Dit jaar kijk ik uit naar een goed en leuk jaar.

Coördinator Interne Betrekkingen - Meike Versteeg

Hallo, mijn naam is Meike en ik doe de interne zaken van bestuur 44 :)
Tot een jaar geleden speelde ik fanatiek Korfbal. Maar ik ging ook graag naar een binnenhal om te klimmen, maar dat deden we maar zelden. Dus ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden echt begonnen met klimmen en nu vind ik het gewoon geweldig!
Ik hoop de komende jaren nog veel meer te leren over klimmen en ik hoop op een geweldig jaar als bestuurslid, met de rest van het bestuur en de vereniging!

Opleidings Commissaris - Vera Koning

Hallo, mijn naam is Vera en ik ben de opleidingscommissaris.
Ik ben gepassioneerd door alles wat met bergen te maken heeft en ik klim, wandel, fiets en ski al mijn hele leven in de bergen. Daar ben ik het gelukkigst! Om dit geluk zoveel mogelijk na te jagen in ons vlakke land, ben ik erg blij lid te zijn van TSAC.
Ik hoop dat ik mijn steentje kan bijdragen om TSAC komend jaar nog leuker te maken!