Het langverwachte voorzittersstukje...

Namens de PubliCie. hebben we toch eindelijk de oud voorzitter kunnen attenderen op de traditie van het voorzittersstukje dat geschreven wordt voor de PubliCie. Deze is dan ook netjes geschreven en presenteren wij aan jullie!

Voor mij was het een erg bewogen jaar. We hebben heel veel kunnen bewerkstelligen, maar toch ook weer niet zo veel gedaan; we hebben heel veel vergaderd, maar de tijd is toch vergaan; weinig geklommen, maar toch het jaar doorstaan.

In februari zijn we ingehamerd. Algauw merkten we dat het een bijzonder jaar zou worden. Heel veel klimmen zou het niet worden, al heb ik die illusie nog wel lang gehad. Tevens kwamen we er vlot achter dat het een papieren jaar zou worden. In plaats van vaak op weekendjes meegaan en lekker op de camping staan met mede-TSAC’ers zijn we toch gedwongen geweest in de boeken te duiken.

Na mijn bestuursjaar viel ik echter wel een beetje in een zwart gat. Dan ben je een jaar lang zo verbonden geweest met een vereniging zonder persoonlijk contact met de leden bij de klimwand of in de zaal, maar toch voelt het allemaal al zo ver weg, en zo lang geleden. Gelukkig heb ik nog actief kunnen blijven bij de PubliCie. (superb’vo, leukste commissie van de TSAC), waar ik mijn hart heb kunnen luchten in leuke stukjes, roddels, quotes en wist-je-datjes. Bovendien ben ik daarna met een andere sport verder gegaan, om toch een beetje de bestuurskilootjes eraf te werken... En dat is toch ook wel de sport die het beste bij mij en mijn origine past, en ik ben er ook voor bij de passende vereniging gegaan:

D.H.C. Drienerlo, ofwel de Drienerlose Hockeyclub!

Was getekend,

Wouter Bolhuis