Batavierenrace

De batavierenrace is een estafette loop van Nijmegen naar Enschede. Met de TSAC doen we hier elk jaar aan mee en proberen we de andere SAC's ver achter ons te laten. Na de finish laten we de rivaliteit tussen de SAC's achter ons en gaan we samen een hapje eten om vervolgens met z'n allen naar het feest te gaan.

Clubkampioenschappen

De tsac organiseert elk jaar twee clubkampioenschappen (als het mogelijk is). Een voor het sportklimmen en een voor het boulderen. Er zijn apparte categoriën, zodat iedereen op zijn/haar niveau kan laten zien wat hij/zij kan.

Laddercompetitie

Ieder jaar net voor de kerstvakantie wordt er een laddercompetitie georganiseerd. Tijdens deze competitie worden alle leden ingedeeld in gelijke teams, waarna ze met hun team punten bij elkaar klimmen door zo veel mogelijk routes in de zaal te klimmen. Hoe minder een route geklommen wordt, hoe meer punten je er voor krijgt. Het team dat aan het einde de meeste punten bij elkaar heeft geklommen wint een heerlijke taart en een prachtige wissel troffee.

Borrels

Eens in de zoveel tijd organiseerd de Accie een leuke borrel voor alle leden. Vaak wordt hier een thema aan gekoppeld.

Themazaalavonden

Een paar keer per jaar organiseert de Accie een themazaalavond. Hierbij dopen we de zaal om in een bepaald thema, zodat iedereen lekker verkleed kan gaan klimmen. Ook proberen we een keer per jaar een spelletjesavond te organiseren, zodat tsac'ers elkaar weer eens op een andere manier uitdagen bij het klimmen.