De FacCie

Wat doet de FacCie?

De FacCie is de faciliteitencommissie van de TSAC. Wij beheren o.a. het klimmateriaal, de klimliteratuur en onderhouden de klimwanden.

Het materiaal

Er moet natuurlijk genoeg klimmateriaal zodat alle leden kunnen klimmen wanneer ze willen. De aankoop en afschrijving wordt door ons gedaan. Wil je er een keer zelf op uit maar heb je nog geen gordel of mis je net een paar setjes? Dan kan je die altijd bij ons lenen. Lees voor je gaat reserveren wel even van tevoren de uitleenvoorwaarden door.

Literatuur

De TSAC heeft een kast vol mooie boeken over klimmen die je kunt lenen en die regelmatig aangevuld wordt met nieuw materiaal. Verder beschikken wij over een collectie gidsjes en topo's van de klimgebieden waar regelmatig TSAC'ers te vinden zijn. Heb je tijdens een vakantie zo'n gidsje aangeschafd dat we nog niet hebben? Dan kan je die soms ook aan ons verkopen.

De wanden

Geregeld bouwen we nieuwe routes in de noppenwand en organiseren we routebouwcursussen. Lijkt het je ook leuk om routes te bouwen stuur even een mailtje. Ook het schoonmaken van Truus wordt door de FacCie geregeld, evenals het onderhoud aan de boulderwand en het campusbord.

Wie zijn de FacCie?

De FacCie bestaat momenteel uit de volgende leden:

• Brunon Bojków
  • Jakob Trock-Jansen
  • Martijn Poot
  • Thomas van der Tooren
  • Wiard van der Weijden

Overige personen gelieerd aan de FacCie:

• Jetse Verschuren (contact bestuur)
  • Daan in den Berken (contact kader)
  • Dim Scheurink (coördinator routebouw)

Contact

Heb je vragen of lijkt het je leuk om ons mee te helpen en lid te worden kan je een van de bovenstaande mensen aanspreken in de zaal, of een mailtje sturen naar faccie@tsac.alpenclub.nl. Voor meer informatie over het routebouwen, zie de routebouwhandleiding.