De TNO

Wat doet de TNO?

De Trainingen eN Opleidingen commissie (TNO) verzorgt binnen de TSAC, zoals de naam doet vermoeden, de trainingen en opleidingen.

De trainingen

Aan het begin van ieder semester start telkens een nieuwe Techniek 1 training. Alle nieuwe leden zullen bericht krijgen wanneer deze van start gaat. Deze training is een makkelijke instap voor beginnende klimmers.
De doorstroom naar verdere trainingen is naar eigen inzicht maar je kunt altijd even langsgaan of het iets voor jou is; ook kun je dit natuurlijk aan je trainer vragen. Voor meer informatie zie trainingen.

De opleidingen

Wanneer je hebt besloten lid te worden van de TSAC zal je zo snel mogelijk bericht krijgen over de topropecursus, welke verplicht is voor alle nieuwe leden. Voor de andere cursussen wordt je uitgenodigd. Je kunt dan jezelf inschrijven op de "Cursussen"-pagina. Meer informatie over de cursussen zelf kun je hier vinden.

Contact

Lijkt het je leuk om te leren hoe het cursussensysteem bij de TSAC in elkaar zit en wil je ook graag cursussen organiseren? Mail dan naar tno@tsac.alpenclub.nl, of spreek ons gewoon aan in de zaal.