De AcCie

Wat doet de AcCie?

Wij organiseren leuke activiteiten voor de TSAC leden. Zo organiseren we regelmatig borrels waaronder twee keer peer jaar de beginnersborrel en verschillende themaborrels. Verder organiseren we ook themazaalavonden en af en toe andere activiteiten.

Jaarlijks organiseren we:

• Boulder Clubkampioenschappen (BCK)
  • Batavierenrace
  • Laddercompetitie

En verder, mocht je zelf een leuk idee hebben om met de TSAC iets te gaan doen, dan kan je dat natuurlijk gaan organiseren. Het is helemaal aan jou!

De activiteiten van de AcCie houden de TSAC levendig. Door de klimwedstrijden en competities is het klimmen zo een echte 'wedstrijdsport' , dit competitieve element wordt door de meeste leden als heel leuk ervaren. En dan de Borrels, die zijn er puur voor de gezelligheid maar altijd leuk!

Hoe organiseert de AcCie?

We hebben ongeveer 1 keer per maand een vergadering. We eten dan eerst gezamenlijk en vervolgens gaan we vergaderen. Eerst bespreken we de activiteiten die de afgelopen maand geweest zijn. Daarna bespreken we de activiteiten die binnenkort gepland zijn. De meeste activiteiten worden door twee tot drie personen georganiseerd, zij vertellen dan kort hoe het er nu voor staat. Dus wat er al geregeld is en wat nog niet. De andere leden kunnen dan vragen stellen en advies geven. Daarna plannen we de activiteiten die ver vooruit staan gepland, er wordt dan besproken wie wat gaat organiseren.

Wie zijn de AcCie?

De AcCie bestaat doorgaans uit zes tot acht leden. Binnen de AcCie zijn er verschillende taken. We kennen een:

• Voorzitter, zorgt dat alles een goed gaat en maakt de agenda voor de vergaderingen
  • Toehoorder, dit is een bestuurslid dat de AcCie in de gaten houdt
  • Een aantal leden hebben geen specifieke functie, zij richten zich helemaal op het organiseren van allerlei activiteiten.

Op dit moment bestaat de Accie uit:

• Bram Kamerman
  • Ellen Juffermans
  • Erik de Jong
  • Floor van Ruiten (voorzitter)
  • Lotte Wollring
  • Marlize Kramer
  • Nienke Donselaar
  • Tamara Tromp
  • Vera Leeman
  • Victor van Wijhe  (toehoorder)

Interesse in de AcCie?

De AcCie is een commissie waar je, zonder verdere ervaring binnen de TSAC in kunt gaan. Hoeveel je doet bepaal je zelf. Mocht je in de periode druk zijn, dan doe je wat minder. Verveel je je, dan kan je wat meer doen. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail naar accie@tsac.alpenclub.nl.

AcCie