De PubliCie

Wie zijn we?

De Publicie is een van de vijf peilers (commissies) van de TSAC en is belast met de dingen die worden gepublicieerd. Wat dat zoal is vind je verderop in de tekst. Onze commissie bestaat uit mensen die het leuk vinden om dingen te schrijven.

De Blog

De blog is de digitale vervanger geworden van het verenigingsblad, het Theeblaadje. Hier schrijven de PubliCie en leden hun mooiste verhalen over hun tijd bij de TSAC. Heb je iets leuks gedaan dat je graag met de vereniging deelt, of heb je gewoon een mooi verhaal te vertellen? Klim in je pen en laat de rest van de TSAC meegenieten. Ook foto's zijn van harte welkom. Je kunt ze sturen naar publicie@tsac.alpenclub.nl.

Organisatie

Iedere maand hebben we een vergadering. Voordat we gaan we vergaderen eten we gezamelijk. We vergaderen over wat iedereen aan het doen is, wat er nog moet gebeuren en we proberen leuke ideetjes voor van alles te verzinnen. Als we in een creatieve bui zijn gaan we na de vergadering ook nog brainstormen. Om negen uur gaat de zaal open, dus is het dan tijd om te stopppen met vergaderen etc en te gaan klimmen. Want dat is binnen een klimvereniging natuurlijk het aller belangrijkste!

Er zijn verschillende taken en klusjes binnen de Publicie. Zo hebben we bijvoorbeeld een voorzitter. Deze maakt de agenda voor de vergadering en probeert de vergadering te leiden. Door middel van een toehoorder uit het bestuur weet het bestuur ook een vinger in de publicie-pap te houden. Gelukkig is het voor de rest niet zo moeilijk, je hoeft namelijk alleen maar een paar goeie verhaaltjes te schrijven of de blog bij te houden. Een kind kan de was doen.

Join the Club

Vind jij het nou echt super tof om te schrijven, om foto reportages te maken, of coole videos te maken? Maak eens een praatje met een van onze leden of stuur ons een mailtje. Dan kan je eerst een keer geheel vrijblijvend mee vergaderen en wellicht al wat actiepuntjes doen. Daarna kan je commissielid worden! Voor al je vragen kan je terecht bij: publicie@tsac.alpenclub.nl.
Heb jij een goed verhaal wat je met de rest wilt delen, maar niet zoveel behoefte aan constante verplichtingen dan kan je ons natuurlijk ook gewoon mailen.