Commissies

Om de TSAC draaiend te houden is er natuurlijk altijd het bestuur, maar veel activiteiten worden uitgevoerd of georganiseerd door een van de commissies. Hiermee vormen ze een heel belangrijk deel van de organisatie van de TSAC, waarvoor de commissieleden ieder jaar opnieuw beloond worden tijdens de JAV (Jaarlijkse Algemene Vergadering). Daarnaast is het natuurlijk gewoon heel leuk om de TSAC te ondersteunen.

Commissies

AcCie

Organiseert alle activiteiten van de TSAC. Denk hierbij aan de borrels, maar ook de clubkampioenschappen en commissiewedstrijd.

BakCie

Zorgt ervoor dat op speciale gelegenheden of omdat het kan, de leden kunnen genieten van heerlijke gerechten, baksel enzovoorts

FacCie

Beheert alle TSAC faciliteiten, waaronder de wanden en het materiaal.

PubliCie

Zorgt ervoor dat er nieuwe stukjes op de site komen, zodat iedereen kan nagenieten van leuke activiteiten en meer.

Oferall

Verzorgt hijsactie voor bijvoorbeeld bedrijfsuitjes en regelt alles rondom stunts, zoals de jaarlijkse Pietenactie in Enschede.

TNO

Verzorgt alle trainingen en cursussen binnen de TSAC.

Kadercommissie

Verzorgt de communicatie tussen (w)instructeurs, bestuur, NKBV en commissies en is het eerste aanspreekpunt als het gaat om veiligheid en instructeursopleidingen.

Werkgroepen

Naast de commissies zijn er ook nog een aantal werkgroepen bij de TSAC. Deze werkgroepen zijn slechts actief gedurende een kortere tijd in een jaar. Voorbeelden van deze werkgroepen zijn:

Wel(com)^2

is de eerste jaars commissie van TSAC, deze groep wisselt elk half jaar, natuurlijk nadat de nieuwe lichting is toegelaten.

Meer-jaren-beleids-plan werkgroep

Schrijft een lange termijn visie voor de TSAC.

Enschede-Ith werkgroep

In het verleden organiseerde deze werkgroep elk jaar de wielrenwedstrijd Enschede-Ith. Deze wedstrijd over een lengte van 280km is bedoeld voor alle SAC'ers in Nederland. De race eindigt in het klimgebied Ith in Duitsland.

Meehelpen

Lijkt het je wat om ook mee te helpen een borrel te organiseren of wellicht mee te denken over de opleidings- en trainingsprogramma's van de TSAC, neem dan gewoon contact op met een van de commissies. Contactinformatie vind je op de informatiepagina van de betreffende commissie, maar een lid aanspreken in de zaal kan natuurlijk ook.